piątek, 30 marca 2012

#27 OH..

Lubie tak sobie posłuchać starych kawałków..
Wręcz uwielbiam to , przypominając jak grali je w radiu w wakacje w latach '90.. <3

 Zaczynam od Chylińskiej !

























A teraz !

Topiłem smutki w butelce wódki
Obok Japończyk do lustra pił
Pytam żółtego: "powiedz dlaczego
też jesteś smutny ?" On na to mi:

Na co komu dziś wczorajsza miłość
Na co komu dziś wczorajszy sen
Po co dalej pić to samo piwo
Kiedy czujesz, że uleciał gaz..




















Aajajjajajajajajajajjajajajjaj!!!!!!
<3<3


Kochaj mnie
Kochaj mnie
Kochaj mnie nieprzytomnie
Jak zapalniczka płomień
Jak sucha studnia wodę
Kochaj mnie namiętnie tak
Jakby świat się skończyć miał

Swoje miejsce znajdź

I nie pytaj czy taki układ ma jakiś sens
Słuchaj co twe ciało mówi
W miłosnej studni już nie utoniesz...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz