niedziela, 15 kwietnia 2012

#42 POLECAM.

BENZACNE!

 Polecam bardzo dobry żel na trądzik i pryszcze!
Skuteczna efekt widać od pierwszego użycia!

TEN PREPARAT PO PROSTU NISZCZY WSZYSTKIE ZŁOŚLIWE  CZERWONE KROPKI NA NASZEJ TWARZY! 


Poleciła mi go jakoś rok temu moja przyjaciółka która sama jest z niego bardzo zadowolona. Nie dziwię się ;)!!








NIESTETY MAM JEDNĄ BAARDZO ZŁĄ RECENZJĘ.

OTÓŻ: 
Nie sprawdzałam opinii tego produktu w google.
Nie wiem jak on się sprawuje u innych osób.
Za to u mnie oraz Natalii J. ma on negatywną ocenę.

Już po drugim użyciu wystąpił u mnie łupież..
I u mnie i Natalii. NIE, NIE, NIE.
Zapach ma ładny, no i włosy są delikatne, ale en łupież... Cholerstwo jedne.

Szukam cud szamponu, który nada moim włosom blask, sprawi ze będą gęstsze i grubsze.
Polecicie może jakiś dobry szampon ? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz